We zijn blij te zien dat de deelnemers van het Klantenpanel Valys een goede beoordeling geven. Zo blijkt uit de gesprekken die gevoerd zijn dat u familie en kennissen informeert over Valys. Hier zijn we u dan ook dankbaar voor.

Daarnaast blijkt dat het telefonisch reserveren sterk is verbeterd. Uiteraard zijn er ook een aantal verbeterpunten. Zo blijkt dat het boeken van uw reis via internet nog sterker kan worden gestimuleerd door Valys. Tevens is aangegeven dat de pashouders graag gebeld worden als de chauffeur in de buurt is.

Wilt u ook deelnemen aan het Valys Klantenpanel?

Voor het optimaliseren en garanderen van goede service, hecht Valys veel waarde aan uw mening. Wilt u ook meedenken over de diensten die Valys uitvoert of input leveren aan (voor)onderzoeken van Valys? Meldt u dan nu aan! Deelname is afhankelijk van het aantal aanmeldingen. U kunt zich aanmelden door het sturen van een email met uw persoonlijke gegevens en Valyspasnummer naar: klantenpanel@valys.nl

Ook kunt u een brief sturen naar:

Valys, Postbus 402, 2900 AK Capelle aan den IJssel. Vergeet niet een postzegel te gebruiken.

 

<< Terug naar overzicht nieuwsartikelen